اهم وظایف کارگروه مهندسی مشاغل
- بررسی و اتخاذ تصمیم درمورد کلیه پیشنهادهای دریافت شده از واحدهای تابعه در خصوص اجرای طرح مهندسی مشاغل بر اساس قوانین و مقررات
- نظارت و کنترل مدارک ارائه شده به کمیته و تشخیص تجربه،مدرک تحصیلی،شناسنامه آموزشی،سوابق تجربی و غیره براساس مستندات و مقررات مندرج در طرح مهندسی مشاغل
- ارائه پیشنهادهای لازم در زمینه اصلاح طرح مهندسی مشاغل به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت به منظور جاری نگهداشتن طرح ها و انطباق آن با نیازهای استخدامی دانشگاه
- نظارت بر امر انتصابات و ارتقاء و تنزل رتبه کارکنان با توجه به قوانین و ضوابط موجود در طرح مهندسی مشاغل
- بررسی و تایید کلیه پیشنهادهای مرتبط با ارتقاءطبقه و رتبه کارکنان دانشگاه بر اساس ضوابط و مقررات جاری
- تشخیص و تایید تجربه مربوط و مشابه و تجارب بخش غیر دولتی