شرح وظایف دفاتر خدمات سلامت چیست؟


جهت راه اندازی دفاتر خدمات سلامت چگونه اقدام کنم؟

راه‌اندازی دفاتر خدمات سلامت بر اساس نیازسنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی هر استان صورت می‌گیرد و پس از درخواست هر دانشگاه به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هماهنگی لازم با شرکت سلامت الکترونیک مبین ایرانیان اقدامات لازم جهت برگزاری آزمون صورت‌گرفته و طی یک فراخوان عمومی آزمون برای متقاضیان راه‌اندازی این دفاتر از طریق سازمان سنجش برگزار می‌گردد.

تعرفه خدمات سلامت چقدر است؟

لطفاً از قسمت دستورالعمل‌ها آخرین تعرفه‌ها را دانلود و مشاهده نمایید.

آیا امکان تغییر مکان دفاتر خدمات سلامت وجود دارد؟

محدوده فعالیت دفاتر خدمات سلامت بر اساس مرزبندی که در جلسات کارگروه دانشگاهی دفاتر خدمات سلامت برگزار شد تعیین و هر دفتر صرفاً در محدوده مکانی خود می‌تواند فعالیت داشته باشد و در صورت نیاز به تغییر مکان با هماهنگی دانشگاه می‌تواند اقدام نماید

آیا محدوده فعالیت دفاتر خدمات سلامت می‌تواند همپوشانی داشته باشند؟

خیر. بر اساس صورت‌جلسه کارگروه دانشگاهی دفاتر خدمات سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز محدوده فعالیت هر دفتر مشخص و حق ورود به محدوده سایر دفاتر ممنوع است.

در صورت شکایات از نحوه ارائه خدمت یکی از دفاتر خدمات سلامت به کجا مراجعه نمایم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه و یا دبیرخانه کارگروه دانشگاهی شکایت خود را مطرح و پیگیری نمایید.

در صورت شکایت از نحوه آزمون و انتخاب پذیرفته‌شدگان نهایی چگونه اقدام نمایم؟

در صورت شکایت از نمره آزمون و مدرک باید به شرکت سلامت الکترونیک مبین ایرانیان به آدرس مندرج در سایت مراجعه و شکایت خود را مطرح نمایید و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ردمانی شیراز صرفاً در خصوص امتیاز مصاحبه شکایات را دریافت و بررسی خواهد نمود