شرح وظایف
  1. پیگیری و مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های توسعه، ترویج و اصلاح نظام اداری در دانشگاه.
  2. پیگیری و مشارکت در استقرار نظام ارزیابی عملکرد دانشگاه.
  3. پیگیری و مشارکت در تشکیل کمیته‌های تخصصی جهت پیگیری و اجرای دستورالعمل‌های ارزیابی عملکرد دانشگاه (فرایند جشنواره شهید رجایی).
  4. جمع‌آوری و ارائه مستندات و پاسخگویی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با همکاری کمیته‌های تخصصی (فرایند جشنواره شهید رجایی).
  5. همکاری در تدوین شاخص‌های دقیق نظام ارزیابی با همکاری و مشارکت ذینفعان و کمیته‌های تخصصی تحول اداری.
  6. پیگیری و مشارکت در طراحی و پیاده‌سازی نظام مدیریت عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه.
  7. پیاده‌سازی فرایند ارزیابی تحول اداری در دانشگاه بر مبنای اسناد بالادستی و در راستای اهداف تعیین‌شدهو ارائه گزارش سالانه از عملکرد تحول اداری دانشگاه.
  8. برگزاری همایش فرایند ارزیابی تحول اداری دانشگاه.
  9. پیگیری و مشارکت در تشکیل «کارگروه راهبری توسعه مدیریت» جهت بررسی و تحلیل موانع اجرایی و برنامه‌ریزی اقدامات اصلاحی.
  10. پیگیری و مشارکت در تدوین دستورالعمل‌های صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداریدر راستای پاسداشت کرامت انسانی و رعایت حقوق ایشان در دانشگاه.
  11. همکاری در نظارت بر حسناجرای دستورالعمل‌های صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداریدر راستای پاسداشت کرامت انسانی و رعایت حقوق ایشان در دانشگاه.
  12. انجام مطالعات و تحلیل‌های علمی درزمینه ارتقا و اصلاح نظام اداری.
  13. تهیه محتوای و راهنمای آموزشی درزمینه اصلاح نظام اداری.
  14. شرکت در جلسات آموزشی و هماهنگی در سطح وزارت، کلان منطقه و دانشگاه.
  15. تعامل و همکاری مستمر با گروه بهبود سیستم‌ها و روش‌ها در راستای اصلاح و بهبود سیستم‌ها و فرایندها.
  16. تعامل و همکاری مستمر با سایر گروه‌های مدیریت و واحدهای دانشگاه در راستای اصلاح نظام اداری.
  17. مشارکت فعال در برنامه عملیاتی و شاخص‌های عملکردی مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه.
  18. تهیه گزارش‌های عملکرد به‌صورت دوره‌ای و ارسال به مسئولین و مراجع مربوطه