متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
برنامه زمان بندی سال ۱۴۰۲
برنامه زمانبندی بارگذاری مستندات، اعتراض، بررسی و اعلام امتیازات مدیریت عملکرد یکپارچه معاونت توسعه مدیریت و منابع سال ۱۴۰۲
نام مدیریت نام واحد ارزیابی کننده نام ارزیاب شماره تماس داخلی بارگذاری مستندات در واحدهای محیطی بررسی مستندات و ثبت اولیه امتیازات دریافت اعتراضات ثبت نهایی امتیازات در سامانه
تاریخ شروع تاریخ پایانی تاریخ شروع تاریخ پایانی تاریخ شروع تاریخ پایانی تاریخ پایانی
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری  کارگروه صیانت از حقوق شهروندی آقای مهندس سید فخرالدین دبیری ۲۲۰۹ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ اعتراضات فقط در زمان بازدید در محیط دریافت و بررسی می گردد ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
گروه مهندسی سازمان خانم مریم واثقی ۲۰۴۳ ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
گروه بهبود  سیستم ها و روش ها آقای مهندس احسان گورکی ۲۷۰۷ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
گروه مهندسی مشاغل آقای روح اله علیزاده ۲۲۵۶ نیاز به بارگذاری مستندات ندارد ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
 مدیریت دانش خانم سعیده نگهداری ۷۸۹۱ ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
مدیریت مالی  اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار آقای حمید آبی رنگ ۷۳۲۷ نیاز به بارگذاری مستندات ندارد ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره حسابداری پرسنلی خانم رویا احمدی ۷۴۹۸ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره درآمد آقای حمید فرزانه ۲۱۲۱ نیاز به بارگذاری مستندات ندارد ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره نظارت و پایش عملکرد  آقای جهانگیر شهسوار ۲۶۲۸ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
 اداره حسابداری مدیریت آقای عباس اکبری ۲۰۹۹ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
مدیریت منابع انسانی  اداره آموزش و توسعه کارکنان خانم راضیه قاسمی ۷۵۶۶ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره طرح نیروی انسانی خانم زهرا ورزنده ۷۳۵۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره نقل و انتقالات خانم الهام بهتری نژاد  ۲۰۸۰ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره برنامه ریزی خانم سمیه شفیعی ۲۱۴۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره استخدام خانم پروین هوشیار ۷۹۱۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره کارگزینی  آقای غلامرضا بردبار ۲۱۰۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره حقوق و دستمزد آقای احسان هادیان ۲۳۰۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره حضور و غیاب خانم اندیشه جورکش ۲۵۵۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
واحد فنآوری اطلاعات  آقای مهندس حامد اصنافی ۲۵۹۸ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره بایگانی خانم زهرا صمصامی ۷۳۵۷ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره ارزشیابی آقای مهدی ثامنی ۲۱۹۲ نیاز به بارگذاری مستندات ندارد ۱۴۰۲/۱۰/۱ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره بازنشستگی آقای همتعلی فرهادپور ۲۱۷۹ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
مدیریت حقوقی سلامت اداری خانم سیما قاسمعلی نژاد شیرازی ۲۵۸۶ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه امور قراردادها آقای اسماعیل فردادمنش ۲۰۷۹ ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
تدارکات آقای مجتبی قاسمی ۲۰۲۹ ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
امور رفاهی آقای مهندس امین حسندخت ۲۷۷۳ ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
انبار آقای رحیم خلیفه ۲۲۷۹ ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
کاهش تصدی گری دولت آقای مهدی کلانتری ۷۳۶۰ نیاز به بارگذاری مستندات ندارد ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) خانم عارفه یزدی ۷۸۷۰ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اداره تربیت بدنی آقای مرتضی حسین زاده ۰۷۱۳۶۳۵۶۷۰۷ - ۱۱۹ ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
مدیریت بودجه و برنامه ریزی عملکرد مدیریت بودجه،  برنامه ریزی و پایش عملکرد خانم مرضیه امینی فرد ۲۶۷۲ نیاز به بارگذاری مستندات ندارد ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
کمیته توسعه دولت الکترونیک کمیته توسعه دولت الکترونیک خانم مهندس زهرا سادات کمالی ۲۸۸۰ ۱۴۰۲/۴/۱ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ۱۴۰۳/۰۲/۱ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
مدیریت توسعه منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه کمیته مدیریت سبز آقای مهندس بهنام ژیانی ۲۴۹۷ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
مدیریت توسعه منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی
کمیته پاسخگویی و رسیدگی به شکایات کمیته پاسخگویی و رسیدگی به شکایات آقای رسول پاپی زاده ۲۶۰۶ ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
اقتصاد سلامت و اقتصاد مقاومتی اقتصاد سلامت و اقتصاد مقاومتی خانم راحله ده بزرگی ۷۷۵۵ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱  ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱