متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
اهداف و خط مشی ها

ایران کشوری است توسعه‌یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویت اسلامی انقلابی، الهام‌بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین‌الملل.

بیانیه مأموریت مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری:

براین‌اساس و باتوجه‌به اینکه سیاست کلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز ایجاد توسعه پایدار، رفع محرومیت‌ها و ارتقای سطح سلامت جامعه است، مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری شریک در خلق مزیت رقابتی پایدار از طریق مشارکت در توزیع بهینه و عادلانه سرمایه‌های انسانی، منابع مالی، منابع فیزیکی و تجهیزات و منابع اطلاعاتی است. این مدیریت بر این باور است که باتکیه‌بر فناوری‌های نوین مدیریتی، مدیریت بهینه اطلاعات، منابع انسانی متخصص و شایسته، منابع مالی، منابع فیزیکی، چابک‌سازی سازمان، ساختارها و فرایندهای سازمانی، تحقیق و توسعه و روش‌های نوین مدیریتی و با تأکید بر بهره‌وری، عدالت، نوآوری و رشد و توسعه کارآمد و ‌با تلاش مستمر و برخورداری از منابع انسانی مستعد و متعهد به اهداف عالیه خود که غایت آن خدمت به مردم و رضایت حضرت حق‌تعالی است، دست یابد.

بیانیه چشم‌انداز مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری:

مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیش‌گام‌ترین پشتیبان مأموریت‌ها و فعالیت‌های دانشگاه و معاونت توسعه مدیریت و منابع در راستای اسناد بالادستی کشور و نظام سلامت خواهد بود.

بیانیه ارزش‌های مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری:

مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری معتقد است:

 

  • از طریق قانون‌مداری و کاهش تبعیض و نابرابری می‌توان حس اعتماد و عدالت اجتماعی را در محیط درون و برون دانشگاه ایجاد و جاری نمود.
  • تعهد، وجدان کاری، انضباط و مسئولیت‌پذیری کارکنان به دانشگاه، لازمه رشد و موفقیت دانشگاه و جلب رضایت مردم (مردم‌سالاری) و حق‌تعالی است.
  • صداقت و شفافیت در فعالیت‌ها، از ویژگی‌ها و ارزش‌های منحصربه‌فرد در این دانشگاه است.
  • رشد، نوآوری و توسعه تفکر خلاق، جایگاه سازمان را تحکیم بخشیده و تحقق اهداف را تضمین می‌نماید.
  • توزیع متناسب و عادلانه منابع در هم‌افزایی و توسعه کارآمد درون و برون سازمان مؤثر است.
  • رضایتمندی، حفظ کرامت و حقوق شهروندی در اولویت امور دانشگاه قرار دارد.
  • تعالی و موفقیت در خدمت سریع و جامع به جامعه و تحقق سلامت مردم نیازمند تعاون و همکاری بین دانشگاه و دیگر سازمان‌های کشور است.