متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
  • 1403/05/01
  • - تعداد بازدید: 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری نشست مشترک معاونت‌های دانشگاه با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بهداشتی و آموزشی با هدف ارتقای بهره‌وری در سال ۱۴۰۳

برگزاری نشست مشترک معاونت‌های دانشگاه با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بهداشتی و آموزشی با هدف ارتقای بهره‌وری در سال ۱۴۰۳

نشست های مشترک نمایندگان معاونت‌های بهداشت، درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، بهداشتی و آموزشی به منظور برنامه‌ریزی، پیاده‌سازی و ارتقای بهره‌وری در راستای سیاست‌های ابلاغی مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت و اقدامات اصلاحی سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه در این نشست ها با تأکید بر رویکرد مدیریت در رشد، اصلاح و ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت‌های واحدهای زیر مجموعه دانشگاه، از همکاری و مشارکت فعالانه مسوولان و کارشناسان بهبود کیفیت بیمارستان‌ها و همکاران فعال در حوزه بهبود سیستم‌ها و روش‌ها در دانشکده‌ها و شبکه‌های بهداشت قدردانی کرد.

دکتر «نرجس السادات نسبی» عنوان کرد: تلاش‌ها و نتایج عملکرد سالانه مراکز زیر مجموعه دانشگاه منجر به مطرح شدن دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاه برتر در جشنواره ملی بهره‌وری نظام سلامت شده است.

 

او افزود: در ادامه، شرکت‌کنندگان در این گردهمایی در نشست‌های جداگانه با حضور نمایندگان معاونت‌های مربوطه و نمایندگان مراکز درمانی، بهداشتی و آموزشی، ضمن بیان انتظارات و انتقال دانش و تجربیات آبشاری به زیر مجموعه‌ها، برنامه‌های ارتقا با هدف تحقق و افزایش بهره‌وری سازمانی را طراحی و پیاده‌سازی کردند و برخی اولویت‌های مشترک و فرآیندهای اصلاحی سال جاری نیز بررسی شد.

در بخش دیگری از این گردهمایی، کارگاه آموزشی تکنیک‌های عملیاتی تجزیه و تحلیل سیستم‌ها و روش‌ها به صورت عملی برگزار شد و شرکت‌ کنندگان در این دوره به صورت تعاملی با تجربیات دیگر مراکز و شیوه تکمیل مستندات روش‌های اصلاح فرآیندها آشنا شدند.

 

این نشست ها با حضور مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، نمایندگان معاونت های درمان و بهداشت، همکاران گروه بهبود سیستم‌ها و روش‌ها و نمایندگان مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه در سالن ابوریحان مجتمع آموزشی فرهنگی ولایت دانشگاه برگزار شد

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبری : 105639
کلیدواژه